Stránky

6. 5. 2009

Lan v imeli

hojte

Po poriadku:
toto je 43. prispevok...
Buduci tyzden 15-16.05.2009, neviem ci piatok alebo sobotu, ma byt lan v Imeli v Ibize.
Poplatok je 2€. Veduci nema rad ked sa na jeho lankach robi bordel, takze by to ,,teoreticky" mohlo byt slusne.

Poprosil by som zaujemcov pisat komentare, aby som vedel ze co bude.

Co som bol s Kamilom a Robom v martovciach, tak tam to on organizoval, a podla mna to bolo v pohode... teda okrem nadavok. Ziaden alkohol, ani nejake agresivne vyjavy, len sem-tam nejaka hlaska. A dokonca tam bola aj jedna sniper-baba.

Vraj miesto nie je problem... osobne som v Ibize este nebol, takze neviem.
Znovu: pri nezhodach... atd. mozeme hrat iba my oddelene.

10 komentárov:

Masťo povedal(a)...

laaal....ja by som isiel..to bude presne vikend ked rodicia nebudu doma takze by im to teoreticky nemalo vadit...ale aj tak....ibiza? :(...neznie to dobre

Masťo povedal(a)...

koxo...a ibiza bez alkoholu? :D...to tiez nechapem...ale no ze seriozne by som isiel...len este take ze ci ides ty autom...a ze ake hry tam zhruba hraju.

Decider povedal(a)...

lal , ja som v i bize bol a miesta ... no je tam dost , ale podla toho ze kolko miestnosti chcu zabrat ..ale podla mna len tu jednu vzadu ....a bude tam asi dost vela ludi si myslimtakze neviem ci tam bude DOST miesta , teda ale malo by byt ... asi ... ja asi ajtak neidem lebo budem mozno v LM.

Vico&Ludi povedal(a)...

idem autom, a hrava sa Cod2... mozno su presvedcitelni...
a po 2. aj tak si tam este stale mozeme zadrvit iba my...

Vico&Ludi povedal(a)...

inaaaac... nechcem byt hruby alebo co... ale kto je ten ,,nel son" v sledovateloch?

Olyan.Gyerek povedal(a)...

W ibize Lan ? :D:D:D:D to je najs aspon nemusime chodit do jutky xlastat ale mozme rowno na Lanke :D

Scooby povedal(a)...

vico podla mna je to nel-son mandela

Vico&Ludi povedal(a)...

:D

Decider povedal(a)...

andy , TY HAJZEL ,.. jak sleduje tento blog ,.... inac ked budes mat 42 komnetov , vyhras administratorske prava.

Olyan.Gyerek povedal(a)...

ale pri 42 komente MUSIM napisat zeeees :D

Čo je LAN párty?

Viem, že taký laici nie ste, ale keď sa nás dá nájsť cez google :D tak je to tu
Je to len pre anglicky hovoriacich ľudí...čítal som si to a je to celkom sranda.