Stránky

29. 10. 2009

Ďalšia LAN

Dohodnite si termin dalsej lan, piste navrhy, a aj hry. Piste navrhy, co vam vadi/lo, co zlepsit, zrusit, atd. Ok. tolko.

2 komentáre:

Masťo povedal(a)...

vadilo mi ze sme hrali iba dve hodiny.

ale tak myslim ze na dalsiu lanku pojdem az cez zimne prazdniny

alebo ked rodicia nebudu doma. :D

s hrami som bol aj spokojny ze sme dali jednu dotu jeden starcraf a trochu cod. a dalsej lanke by sme mohli dat unreal tournament, myslim ze to aj zvladne kazdeho pc.

Scooby povedal(a)...

no mne sa na minulej lanke pacilo ze som spal (asi medzi 00:00 a 01:00) a nepáčilo sa mi, ze som asi zjedol komára (fuj)...a mohly by sme skusit zo 1,5 páru (3) novich hier....

Čo je LAN párty?

Viem, že taký laici nie ste, ale keď sa nás dá nájsť cez google :D tak je to tu
Je to len pre anglicky hovoriacich ľudí...čítal som si to a je to celkom sranda.