Stránky

25. 11. 2010

Vianočná lanka

Ahojte,
po poslednej lanke mi bolo veľmi ľúto, že už je po nej, a tak
mi napadlo, že čo keby sme si cez zimné prázdniny ( 23.12 2010-7.1.2011) dali
ďalšiu lanku. Čo vy na to ?
Píšte prosím Vám vyhovujúce termíny, samozrejme okrem sviatkov.
Pravidlá budú ako vždy a hry klasicky tie, čo sa zvykneme vždy hrať.
Cena 3€. Ak nás bude menej ako 10, tak potom budeme riešiť situáciu čo nastane.

PS.: treba aby sme túto lanku rýchlo naplánovali a zorganizovali, pretože minulá lanka
sa plánovala asi 3 mesiace a na túto máme necelý mesiac. Tak ak chcete mať lanku, TAK
RYCHLO!!!

Orivel

4 komentáre:

Masťo povedal(a)...

hocikedy od 27.12.2010 do 8.1.2011

General Krajan povedal(a)...

Ja sa prispôsobím len sa dohodnite aspoň 1 týždeň dopredu aby som si to vedel naplánovať. Ďakujem.

Masťo povedal(a)...

pravdepodobne nebude kvoli malemu zaujmu.

oriwel42 povedal(a)...

Páni, možno o rok ;)

Čo je LAN párty?

Viem, že taký laici nie ste, ale keď sa nás dá nájsť cez google :D tak je to tu
Je to len pre anglicky hovoriacich ľudí...čítal som si to a je to celkom sranda.