Stránky

17. 1. 2011

1. Tohtoročná lanka... more...

No, cize dajte nejake pekne terminy na lanparty. Treba mysliet na maturantov, na vysokoskolakov a ich skuskove obdobie.

pozri:

Podla mna v pohode niektory vikend ...
Napr: 05.02.2011 (sobota)
Alebo pre extremistov: 19.02.2011 (sobota) - (v Nedelu sa ide na lyzovacku... :)
Pripadne po lyzovacke: 26.02.2011 (sobota).

Pokial viete, rychlo sa dohodnite, aby som to isiel rychlo vybavit. Pokojne si povedze terminy ktore vam vyhovuju. Tie moje boli iba ukazkove... ale ked vam vyhovuju, tak ich pouzijeme.
Je dobre aby som isiel vybavovat kulturak 2-3 tyzdne pred terminom...
A pre istotu majte aj rezervny termin, ak by bol kulturak obsadeny na 1. termin.
(napriklad ja som nezohladnil ani maturantov, ani vysokoskolakov...)

(realne predpokladam lanku niekedy na marec, april, ale je dobre ak to bude v lufte uz od teraz... kedze sa to dlho vybavuje... more... a este ako dlho...)

Keby nieco, volajte, piste, randomne ma kontaktujte ze co je vo veci.

(naposledy to bolo kapacitne v pohode zvladnute, ale aj tak ma pre istotu kontaktujte ked chcete zavolat nejakych ludi - hlavne skupinu ludi)






14 komentárov:

Masťo povedal(a)...

tak takto. januar je skoro. vo februari nemozem ani jeden jediny vikend (koneniec koncov 3 vikendy mame mladeznicke akcie :D). prvu polku marca mam pred maturitami a nechcem nikoho provokovat (mozno ani seba)potom dve posledne soboty (19,26): na jednej z nich je KPM a tu druhu by mohla byt lanka.

Masťo povedal(a)...

KPM je 24-27 marca takze 19.3.2011 moze byt lanka :)

oriwel42 povedal(a)...

Stotožňujem sa s Martinovým dátumom.
Btw ja aj súkromné lanky obľubujem (napr. San Andreas, splinter cell, ... ), čiže ak bude grafika, tak nejakú by sme voľakde mohli dať :)

Milči povedal(a)...

ja mozem hocikedy , aj hned teraz

Vico povedal(a)...

dobre. vytvaram hru. ;)

Masťo povedal(a)...

VICO!!! NEVIDIM HRU! daj mi tunnel

Made by Love povedal(a)...

Mne osobne vyhovuje aj 5. februar,len neviem ci to nebude skoro,ci sa da vybavit kulturak,ale aj 19.marec je celkom rozumny termin

Masťo povedal(a)...

A navyse. Povedalo sa ze takato lanka bude raz za rocne obdobie. A ked bude 19.3.2011 tak to je este zima takze budeme mat zimnu lanku a potom mozeme dat aj jarnu :D

Anonymný povedal(a)...

zima - december, január, február

Masťo povedal(a)...

zima je od 21. decembra do 21. marca. dobre?!

Masťo povedal(a)...

http://sk.wikipedia.org/wiki/Zima

Vico povedal(a)...

1.Dobry novy design
2.Zaujimave temy
3.05.02. som na lyzovacke. :(
(mozte to spravit bezomna, ale budem plakat, lebo som sa tesil.)
4.Idem spravit na ,,lankovu" verziu tu hru kde tazis ryzu... to je dobra hra.

Masťo povedal(a)...

Ja som razne proti tomu aby bola lanka bez vica. Aj tak piateho je uz hned teraz.
nonsens

Peter G. povedal(a)...

mne vyhovuje ten spomenutý termin tesne po pisomnych maturach...

Čo je LAN párty?

Viem, že taký laici nie ste, ale keď sa nás dá nájsť cez google :D tak je to tu
Je to len pre anglicky hovoriacich ľudí...čítal som si to a je to celkom sranda.